Perde, ev tekstili ve halı ürünleri, kendi özgü temizlik maddelerine sahip olmamaları nedeniyle tüketiciler tarafından farklı yöntemlerle ve kişisel denemelerle temizlenmeye çalışılmaktadır. Bu durum, bazen bilinçsizce denenen temizlik yöntemlerinin, sosyal medya platformlarının da etkisiyle hızla yayılmasına neden olmaktadır. Bu tür yöntemler milyonlarca kişi tarafından izlenip ve uygulanmaktadır.
Bahsettiğimiz bilgi kirliliği ve doğru bilinen yanlışların kolaylıkla yayılabilmesi durumu, neticede birtakım sorunlar zincirinin tetiklenmesine neden olur. Sürdürülebilirlik sorunları, enerji ve su kayıpları, ürün deformasyonu, kimyasal zararlar, sağlık etkileri ve kaynak israfı gibi geniş boyutta olumsuz etkilere yol açmaktadır.
Ürün yelpazemiz doğrultusunda; bu durumun neden olduğu olumsuz faktörlerin doğal sürecinde önlenmiş olması amaçlanmakta ve tüketiciyi ilgili konularda, tüm medya mecralarını düzenli biçimde kullanarak, doğru bilgiye ulaştırmak hedeflenmektedir.